Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
Te épp itt jársz: > >

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések


Hogyan tudok regisztrálni?
A regisztráció menüpontra kattintva megnyílik az egyszerű regisztrációs űrlap.  Néhány adat megadásával elvégezhető a regisztráció.. A folyamat végén létrejön a fiókja az email címével és jelszavával és be is léptet a rendszerbe. A regisztrálásról igazoló e-mailt küldünk. Regisztrált felhasználóink ha bejelölik a hirlevél fogadást elsőként értesülhetnek újdonságainkról akcióinkról. Részükre 30 napos visszaküldési lehetőséget biztosítunk 
Mit tegyek, ha elfelejtettem a felhasználónevemet vagy a jelszavamat?
Belépésnél kattits az "Elfelejtett jelszó"ra és megadod az e-mail címed, "Tovább" gomb lenyomásával továbbítod a kérésed e-mailban kapsz új jelszót, amit belépés után tudsz megváltoztatni.
Hogyan működik a Kosár?
A „Kosár” gomb lenyomásával elindítod a megrendelési folyamatot. Ellenörzöd az egyes tételeket, kijelöli a megrendelés átadásának módját, kiválasztod a kívánt fizetési módot, majd nyugtázzod a megrendelést.
Hogyan tudok megrendelést leadni?
A „Kosár” gomb lenyomásával elindítod a megrendelési folyamatot. Kosár véglegesítéséhez a "Tovább a pénztárhoz" kattintasz adatokat kitöltöd  és véglegesíted a megrendelést. További lehetőség "Ajánlat kérés" melynél kitöltöd az űrlapot és elküldöd nekünk.
Hogyan értesülhetek megrendelésem állapotáról?
Megrendelésének aktuális állapotáról e-mailben értesít rendszerünk.Oldalunkra belépve fiókodban ellenőrizni tudod holtart a rendelésed feldolgozása.
Miből tudom, hogy sikeres volt-e a rendelésem?
Minden, a Webáruházba beérkezett kosár-megrendelést követően a Webáruáz rendszere e-mailen keresztül automatikus visszaigazolást küld a megrendelés beérkezéséről, amellyel jelzi a Megrendelő felé, hogy a rendszer fogadta és tárolja a megrendelést. Ezen üzenet függetlenül a raktárkészlettől, minden kosár-megrendelést követően megérkezik a megrendelő elektronikus postafiókjába. A beérkezést követően legkésőbb 3 munkanapon belül elektronikusan visszaigazolja a Megrendelőnek, hogy a megrendelt termék raktárkészleten található-e, illetve jelzi az esetleges alternatív termék lehetőségeket. Ha nem kapott visszaigazolást, kérjük keresse meg ügyfélszolgálatunkat.
Utólag tudom módosítani, visszamondani a rendelésemet?
Keressed ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink a rendelés aktuális állapota ismeretében tájékoztatnak a további teendőkről.
Amennyiben még nem kaptad meg a kiszállítási információkat, úgy rendelése következmények nélkül lemondható. Rendelését írásban tudod lemondani a megrendeles@leporello.hu e-mail címen.
Ha a kiszállítás már folyamatban van (csomagodat már átadtuk a futárszolgálatnak), rendelését a csomag átvételének megtagadással mondhatod le. Kifizetett összeget szerződési feltételeink szerint visszatérítjük
Átvett csomag esetén az átvételt követően 14 napon belül gyakorolhatod az elállás jogát, erről továbiakat az ASZF-ben tudhatsz meg. Regisztrált felhasználóként 30 napon belül van lehetősége a visszáruzásra.
Honnan tudom, hogy a kiválasztott termék raktáron van-e?
A termék adatlapján részletes és aktuális információk találhatsz. Csak olyan termékeket találsz az oldalunkon ami raktáron is van. Az itt leadott rendelését rendszerünk rögzíti, visszaigazolja. Üzletünkben kiskereskedelmi forgalom is zajlik, ezért előfordulhat, hogy a megrendelt terméket időközben megvásárolják, ebben az esetben telefonon egyeztetjük veled a lehetőségeket. A megrendelés összekészítéséről, csomagolásáról értesítjük.
Ha egymás után adtam le több rendelést, összevonható a szállítás?
Vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, az adatok egyeztetése miatt. Ha egy partnerünktől egy napon több megrendelés is érkezik ezeket külön kezeljük, de megpróbáljuk a már leadott megrendelésekkel hozzátenni, és egyben szállítani. Ezért kérjük újabb rendeléskor jelezd ilyen kérésedet a megjegyzés rovatban.
Mennyibe kerül a házhozszállítás?Hol vehetem át személyesen a terméket?
Megrendelt áruk szállítására több lehetőséget is kínálunk, és minden szállítási módnál van ingyenes lehetőség!
Szállítás feltételei és díjai: (Az értékek bruttó rendelési értékre vonatkoznak)
Személyes átvétel:  A megrendelt termékeket készre jelentés után átveheted üzletünkben:
                                  Leporelló Papírszaküzlet Nyíregyháza, Szarvas u. 48. Tudod a víztorony mellett!
Rendelésedet kiszállítással is kérheted.
Címre történő kiszállítás: A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik.
15 000 Ft-os megrendelés alatt: 999 Ft
15 000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén DÍJMENTES!

Nyíregyháza területén belül – Csomagot munkatársunk fogja kiszállítani címedre.
Nyíregyháza területén kívül –  Csomagot a GLS munkatársa fogja kiszállítani címedre.
GLS Csomagpontra is kérheted az ilyen csomagot és a Neked tetsző időpontban veheted azt át!

Ha egy partnerünktől egy napon több megrendelés is érkezik ezeket külön kezeljük,
de megpróbáljuk a már leadott megrendelésekkel hozzátenni, és egyben szállítani.
Ezért kérjük újabb rendeléskor jelezd ilyen kérésedet a megjegyzés rovatban.

Mennyi időt vesz igénybe a kiszállítás?
Egyes termékeink adatlapján a "Várható szállítás" információnál olvashatod. Amennyiben ott nem szerepel pontos időpont, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
„Készleten” állapotú termékeinket, kb.1 - 5 munkanap, "Rendelhető" állapotú termékeink várható szállítási ideje eltérő lehet, pontos információért szíveskedj felvenni velünk a kapcsolatot.
Kapok értesítést szállítás előtt?
A megrendelés állapotáról rendszerünk e-mail értesítéseket küld a rendelés során megadott e-mail címre. Nagy terjedelmű árunál a szállítás pontos idejét telefonon egyeztetjük a veled.
Mit tegyek, ha nem kaptam meg a rendelésemet?
Kérjük, vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.
Mit tegyek, ha a kiszállított termék hiányos, hibás esetleg nem azt kaptam, amit rendeltem?
Átvételkor ellenőrizd a csomagot, vizsgáld meg az átadó vagy a futár előtt és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén kérd a jegyzőkönyv felvételét, sérülés esetén a csomagot nem vagy köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos nem tudunk elfogadni!. ezután keress minket, segítünk a probléma megoldásában.
Mi történik, ha nem tudom átvenni a megbeszélt időpontban a kiszállított árut?
Még kiszállítás előtt vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, új időpont egyeztetés miatt. Kisebb tömegű rendelés esetén, ha a kiszállítás már folyamatban van, esetleg megtörtént, a futárcég értesítést hagy az újbóli kiszállítás időpontjáról.
Ha ekkor sem történik meg az áru átvétele a futárcég visszaszállítja raktárunkba az árut, melyet ezután a szállítási költség ismételt kifizetését követően szállítunk ki újból. Nagyobb tömegű áruknál a szállítás pontos idejét telefonon előre egyeztetjük a megrendelővel.
Mit tegyek, ha nem szeretnék több hírlevelet kapni?
Bejelentkezés után, Fiókodnál a "Hírlevél megrendelése/lemondása" pontnál tudod hírlevél küldési szolgáltatásunkat ki kapcsolni "Nem" gombot kiválasztva, ha újra szeretnél kapni hírlevelt ugyan itt tudod visszakapcsolni

Legyél Egyedi...
Kiemelt termékek
24.670 Ft 17.270 Ft
14.250 Ft 9.980 Ft
Segíthetünk?
06-20-9260-356
További elérhetőségeinket itt találjátok.

 

Kövess Minket!
Hasznos tanácsok